REGULAMIN

Informacje ogólne

1. Sklep internetowy Fototapet.pl działający pod adresem www.fototapet.pl, jest prowadzony przez GrupaVNM.pl Edwin Kozub, NIP: 7712734618, Regon: 101474984, z siedzibą przy ulicy Wojska Polskiego 56, 97-300 Piotrków Trybunalski.

2. Sklep fototapet.pl oświadcza, iż do każdego dzieła graficznego zakupionego w sklepie, każdorazowo opłacone są prawa autorskie do użytych zdjęć i grafik.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia.

Rejestracja, Logowanie

1. Rejestracja nie jest wymagana, jednak umożliwia korzystanie z dodatkowych opcji takich jak: śledzenie stanu zamówień i oglądanie historii zakupów.

2. Proces rejestracji.

Kliknij w ikonę Rejestracja konta w prawym rnym rogu strony. Poprosimy Cię o wypełnienie formularza ( pola oznaczone „*” są obowiązkowe do wypełnienia), który jest tak przygotowany, aby nie zajęło Ci to więcej, niż dwie minuty – potrzebujemy tylko Twoich podstawowych danych do kontaktu i korespondencji.
Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz zawierającą dane do logowania. Twoje konto będzie już w pełni aktywne i będziesz mógł korzystać z pełnej oferty
fototapet.pl

3. Jeśli wiadomość potwierdzająca założenie konta nie dotarła.

Upewnij się, że nie trafiła on do folderu ze spamem w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli jej tam nie znajdziesz, skontaktuj się z nami.

4. Logowanie na konto.

W celu zalogowania się na swoje konto uzupełnij adres e-mail oraz ustalone przez Ciebie hasło w polach znajdujących się w prawym górnym rogu strony.

5. Problem z logowaniem.

Upewnij się, czy podczas logowania wpisujesz pełny adres e-mail podany przy rejestracji (łącznie ze znakiem i tym, co po nim) oraz czy wpisywane przez Ciebie hasło jest poprawne. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami mailowo.

6. Nie pamiętam hasła do logowania.

Skorzystaj z opcji “Przypomnienie hasła” i wpisz podany przy rejestracji adres e-mail. Dalsze instrukcje oraz nowe hasło otrzymasz w przesłanej przez nas wiadomości. Nowe hasło możesz w każdej chwili zmienić po zalogowaniu na swoje konto.

Twoje konto

1. Zmiana danych.

Dane osobowe, kontaktowe możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień informacje o koncie.

Dane adresowe możliwe są do zmiany podczas składania zamówienia, w zakładce Zmień dane.

2. Jak mogę zmienić hasło do swojego konta?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu na Twoje konto, w zakładce Zmień hasło. Aby ustalić nowe hasło, niezbędne jest wpisanie dotychczasowego.

3. Ochrona danych osobowych

Sprzedający zapewnia, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego, są gromadzone i przetwarzane zgodnie i w oparciu o ustawę z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sprzedającego w każdym czasie.

Status zamówienia

1. Oznaczenia statusów.

- „Przetwarzanie zamówienia”.

Status „Przetwarzanie zamówienia” oznacza, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie i w zależności od formy dostawy:

- odbiór osobisty – przygotowuję przesyłkę do odbioru

- kurier – oczekuję na wpłatę

- „Oczekuje na wpłatę”
Status “Oczekuje na wpłatę” jest formą przypomnienia i oznacza, że do tej pory nie otrzyma
liśmy wpłaty. Jeżeli towar nie zostanie opłacony w ciągu 7 dni, transakcja zostanie anulowana.

- „ Zapłacone ( do wysłania) ”

Status „ Zapłacone (do wysłania) oznacza, że otrzymaliśmy wpłatę i przystępuję do przygotowania przesyłki.

 - „Wysłane”

Status „Wysłane” oznacza, że przesyłka została nadana kurierowi.

 - „Przygotowanie do odbioru ( zapłacone z góry )”

Status „Przygotowanie do odbioru ( zapłacone z góry)” oznacza, że produkt jest w trakcie pakowania.

 - „Gotowe do odbioru ( zapłacone z góry)”

Status „Gotowe do odbioru ( zapłacone z góry)” oznacza, że produkt został przygotowany do odbioru i można go odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wojska Polskiego 56.

-”Anulowanie zamówienia”
Prawdopodobnie minął czas na opłacenie zamówieni
a. Jeśli uważasz, że powód jest inny, skontaktuj się z nami drogą mailową.

Formy płatności

1.Dostępne formy płatności
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym (w banku, na poczcie lub za pomocą bankowości elektronicznej).

Dane do przelewu:

GrupaVNM.pl Edwin Kozub

Ul. Wojska Polskiego 56

97-300 Piotrków Trybunalski

Numer konta:

Nazwa banku: ING Bank Śląski

W tytule przelewu podaj proszę numer zamówienia.

Dane do przelewu znajdziesz także w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

2. Czas na opłacenie zamówionych produktów.

Zamówiony przez Ciebie towar będziemy czekali na wpłatę 7 dni, po czym otrzymasz przypomnienie o wpłacie, następnie po kolejnych 7 dniach zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Przy wyborze tego rodzaju płatności pamiętaj, że przelew tradycyjny w niektórych wypadkach może być realizowany dłużej.

Jeżeli zależy Ci na szybszej wysyłce, akceptujemy potwierdzenie wpłaty przysłane na e-maila.

Wysyłka

1. Kto pokrywa koszty wysyłki?
Koszt wysyłki zamówionych produktów pokrywa kupujący.

2. Koszty wysyłki.
System sam wylicza
koszt wysyłki przy składaniu zamówienia.

Przesyłki nadawane są wyłącznie na terenie Polski.

3. Czas realizacji zamówienia
Czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi do 48h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie.
Przesyłki kurierskie nadajemy od poniedziałku do piątku.

Paczki przygotowujemy wg kolejności otrzymywanych wpłat. W przypadku braku jakiegoś towaru informujemy o tym Klienta w celu otrzymania dalszych dyspozycji. Możliwe jest zrealizowanie zamówienia wg aktualnego stanu magazynowego lub wstrzymanie się z wysyłką do czasu skompletowania całego zamówienia. Nie wysyłamy zamówień na raty. Pozycje niedostarczone z aktualnego zamówienia nie przechodzą na kolejne.
4. Czas dostawy

Czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1-2 dni robocze.

Ceny

1. Ceny
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, obok ceny netto jest wyświetlana cena brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty hurtowni internetowej, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie hurtowni bądź wprowadzania w nich zmian.

Zakupy i zwrot

1.Zamówienia przyjmowane są według kolejności zgłoszeń. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. W przypadku większych zamówień Wykonawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu realizacji niż ten podany w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu kupującego).

2.Klient ma prawo do korekty swojego zamówienia, do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Klient może również wycofać swoje zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep. W wypadku opłaconego zamówienia Sklep zwraca wpłacone pieniądze pomniejszone o koszty obsługi bankowej i księgowej. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. W momencie potwierdzenia wpływu środków na konto firmy Klient otrzymuje na wskazany przez siebie w procesie zamówienia adres e-mail wiadomość z informacją o przyjęciu przez Fototapet.pl zamówienia do realizacji.

3.Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, które zawiera niekompletne dane, niezbędne do zrealizowania zamówienia, oraz które nie zostaną opłacone w terminie siedmiu dni kalendarzowych, chyba że indywidualne ustalenia między Klientem a Sklepem stanowią inaczej.

4. Faktury VAT wystawiane są na życzenie klienta.

5. W przypadku nieodebrania przez Klienta towaru wysłanego przez Sklep, Klient zostanie obciążony kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki [wynika to z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych w § 37 stanowi, iż za czynności związane ze zwrotem przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy) pobiera się opłatę] oraz ponownej jej wysyłki. W przypadku powrotu przesyłki do Sklepu i niemożności kontaktu z Klientem, przesyłka ta będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy. Po tym okresie zawartość przesyłki ulega przepadkowi na rzecz Sklepu, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane. 
6. Fototapety, obrazy, naklejki, plakaty, fotorolety są produktami dostępnymi wyłącznie na zamówienie Klienta. Klient określa parametry zamówienia: wybiera zdjęcie, materiał, wymiary wydruku oraz opcje wykończenia. Produkcja każdego wyrobu realizowana jest od podstaw wg zlecenia Klienta
2. Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje.

Reklamacje

1.Termin obowiązywania rękojmi wynosi jeden rok i rozpoczyna z dniem, w którym Klient otrzymał przesyłkę z zamówionym towarem.

2.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne różnice w wyglądzie towaru dostarczonego od oferowanego przez sprzedającego. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu na danym monitorze. Takie odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji. 

3.Klient jest zobowiązany w ciągu trzech dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z towarem zgłosić drogą mailową bądź pocztą reklamacje, dotyczącą uszkodzenia paczki lub towaru. 

4.Sprawdzenia jakości dostarczonego towaru, należy dokonać przed montażem. Szkody powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań klienta w trakcie montażu lub użytkowania towaru nie są podstawą do wnoszenia roszczeń wobec Fototapet.pl

5. Klient, który zgłasza wadę towaru, jest zobowiązany na wezwanie Sklepu odesłać wadliwy towar, w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Sklep jest zobowiązany w nieprzekraczalnym terminie 14 dni zakończyć proces reklamacyjny (liczone od momentu dostarczenia towaru). Za jego zakończenie uznaje się określenie stanowiska. Jeżeli Sprzedający nie wywiąże się z podanego terminu, uprawnia tym samym Nabywcę do rozwiązania umowy i żądania zwrotu pieniędzy za złożone zamówienie. 

6. Szkody, które powstały skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań Nabywcy w trakcie montowania towaru, lub jego użytkowania, nie stanowią podstawy do wnoszenia roszczeń wobec Sprzedającego. Nieprawidłowe lub niezgodne z umową działania określają informacje podane przez producenta towaru. 

7.  Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne ślady uszkodzenia lub otwierania istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony. Należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. Należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z Sklepem. W innym przypadku reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu nie będą przyjmowane.